Produse pentru i telefon se2 7 8 (4)

PERMANENȚĂ TELEFONICĂ - CENTRUL DE RECEPȚIE TELEFONICĂ MEDIPHONE LE MANS

PERMANENȚĂ TELEFONICĂ - CENTRUL DE RECEPȚIE TELEFONICĂ MEDIPHONE LE MANS

Permanența telefonică este o soluție avantajoasă pentru companii, precum și pentru profesioniștii din domeniul sănătății. Mediphone oferă servicii specializate în permanența telefonică pentru a facilita gestionarea relațiilor cu clienții dumneavoastră. Oferim o prestație de calitate și personalizată pentru fiecare companie. Nu ezitați să ne contactați.
Alcatel-Lucent - Echipamente

Alcatel-Lucent - Echipamente

Indiferent de tipul de comunicare de care aveți nevoie pentru activitățile dumneavoastră profesionale, puteți găsi telefoane IP Alcatel-Lucent care să corespundă așteptărilor dumneavoastră. Telefoanele de birou de înaltă calitate Alcatel oferă o excelentă calitate a sunetului și numeroase funcții adaptate pentru companii, meșteșugari sau freelanceri.
Introducerea și procesarea datelor - Competențe garantate în introducerea și procesarea datelor

Introducerea și procesarea datelor - Competențe garantate în introducerea și procesarea datelor

Serviciile noastre de externalizare a introducerii și procesării datelor sunt concepute pentru a ajuta afacerea dumneavoastră să se dezvolte. Avem experiența și cunoștințele tehnice necesare pentru a gestiona toate proiectele de introducere sau procesare a datelor informatice de care aveți nevoie. Procesul de externalizare oferă o modalitate de a îmbunătăți serviciul și de a reduce costurile, delegând sarcinile de rutină unei agenții experimentate.
Telefonie IMM - Telefonie

Telefonie IMM - Telefonie

Telecomunicații pentru micile și mijlociile întreprinderi. Aplicațiile de Comunicație Unificată dezvoltate de liderii pieței de telefonie pe IP au ca obiectiv facilitarea colaborării între angajați prin optimizarea instrumentelor de lucru colaborativ. Acest lucru crește productivitatea în cadrul companiei. CTIconnect, utilizabil printr-un simplu browser Web pe PC, MAC sau Smartphone, permite crearea unui mediu de comunicare performant: Emiterea și primirea apelurilor, FAX, SMS, CHAT, videoconferințe interne/externe etc.